Ez a biztosítási rész, nem volt bent az enyémben?
Az egyik legnehezebb válasz jöhet ilyenkor számunkra, biztosítás közvetítőknek. Amikor egy nehéz egészségi helyzet alakul ki egy partnerünknél, és azt kell mondanunk: pont ez a biztosítási rész nincs benne a Te biztosításodban!
Számunkra, mint biztosítás tanácsadóknak az a fontos, hogy minden biztosítási összetevőről beszéljünk a szerződések indítása előtt.
Ha nem is tudnál minden biztosítási összetevőt kifizetni még biztosítások indításakor, arra törekszünk, hogy legalább a legnagyobb kockázatokat fedjük le! Főként halálesetet, kritikus betegségeket, baleseti rokkantságot.
Már a kisebb műtétek is nagy traumát okozhatnak. Jól esik ilyenkor mindenkinek a biztosítási szolgáltatás. Ezt hívhatjuk a mi oldalunkról ügyfélélménynek. Ám a biztosítási díjak alacsonyabban tartása miatt vannak, akik rendelkeznek elég tartalékkal, e miatt vállalhatják a kisebb betegségek okozta jövedelem kiesést.
Viszont újra keresd a biztosítási tanácsadódat, ha fejlődik az anyagi helyzeted!
Mint 2 évente általában a telefon előfizetéseket, a biztosításaidat is újra gondolhatod. Itt is bevonhatsz a „flottádba” új családtagokat, 1-2 biztosítási szolgáltatást kicserélhetsz. De ezt nagy felelősséggel tegyük!
Telefont cserélni könnyű, de pl. egy megváltozott egészségű ember, biztosítását cserélni lehet, hogy már etikailag tilos. Itt megemlíthetjük példaként, a személy biztosítások várakozási idejét, mint olyan szempontot melyre figyelnünk kell, ha biztosításokat indítunk vagy cserélünk. A várakozási idő alatt a biztosítás elindul, de még nem teljes körű a szolgáltatási köre. Gyakori az első 6 hónapban, hogy csak baleseti kockázat viselést nyújt az adott biztosítás. Természetes kockázatokra, csak a várakozási idő letelte után terjed ki.
Sok biztosított ügyfél él TÉVES BIZTONSÁGÉRZETBEN!
Sokszor halljuk:
„van a folyószámlám / telefonom / áramszámlám mellett biztosítás”
„van a lakásbiztosítás szerződésemben életbiztosítás”
„van családi biztosításom”
„cégem kötött rám biztosítást”…
az ilyen szerződések leginkább a tömeges eladásról szólnak, nem feltétlen valós élethelyzetre megfelelő összetétellel, és biztosítási szintekkel védenek Téged.
Nagyon gyakori, e tömeges biztosítási termékeknél:
– csak baleset esetén szolgáltatnak, természetes kockázatok pl. betegségek esetén nem
– még szűkebben: esetleg leginkább közlekedési balesetekre szolgáltatnak csak
– vagy csak a munkáddal kapcsolatos, személyi sérülésre kaphatsz szolgáltatást, szabadidős tevékenységekre nem
– vagy épp csak utasbiztosítási fedezeted van.
Valós anyagi fedezet lehet:
pl. 1 – 2 millió Ft-os fedezet baleseti tragédia, vagy szintén
pl. 1 -2 millió Ft-os baleseti rokkantság szolgáltatás?
Ez az emberek alulbiztosítása! Semminél több ugyan, de erre egy család biztosítási fedezetét nem érdemes 100%-ban alapozni…
Főleg ha pl. havi 3.000 Ft-ért, 15 millió Ft-os baleseti halál + 30 millió Ft-os baleseti rokkantság védelem is elérhető számodra!
Minél fiatalabban, kérj teljes körű biztosítási tanácsadást!
A Te biztonságod, közvetetten az egész Családodat is védi!
Megosztás: